Toegang van gebruikers tot evenementen wordt in aanmelder.nl centraal geregeld via de organisatie. Onder deze organisatie in aanmelder.nl vallen alle evenementen van jouw bedrijf of organisatie. We hebben dit toegangsmanagement in het leven geroepen om eenvoudiger in teams te werken, verschillende autorisatieniveaus toe te kennen aan aanmelder.nl-gebruikers.
Het nieuwe organisatie dashboard ziet er zo uit:
Per organisatie kun je het overzicht van evenementen bekijken.
Een gebruiker is een gebruikersaccount in aanmelder.nl. Een gebruiker kan deel uitmaken van meerdere organisaties.
Een gebruiker heeft in een organisatie een van de volgende organisatierollen:
Eigenaar - heeft het complete overzicht van alle evenementen en toegang tot alle evenementen.
Collega - Heeft het overzicht op de verschillende evenementen in de organisatie. De toegang tot de evenementen kan verschillen per evenement. Dit bepaalt de eigenaar van de organisatie.
Gast - Ziet niet alle evenementen van een organisatie. Ideaal voor freelancers die bij een bepaald evenement betrokken zijn.
De eigenaar van de organisatie kan nieuwe gebruikers, met of zonder bestaand aanmelder.nl account, uitnodigen om deel te nemen aan een evenement, team, of suborganisatie.
Lees er meer over in ons blogartikel
aanmelder.nl heeft ontzettend veel features om evenementen slim te organiseren. Daarom hebben we een handboek gemaakt. Ideaal als je bezig bent om de eerste evenementen met aanmelder.nl te organiseren.