Cases

Deze uiteenlopende klantcases illustreren wat er mogelijk is met aanmelder.nl en met welke vraagstukken klanten bij aanmelder.nl terecht zijn gekomen. Per case staat aangegeven welke functionaliteiten hebben bijgedragen aan het succesvol en soepel organiseren van het evenement.

Persoonlijk programma samenstellen zonder overlappingen of volle sessies tijdens open dagen.

Slimme koppelingen voor meer betalingsmogelijkheden voor deelnemers.

Real time overzicht op alle aan- en afmeldingen voor goed gevulde rijen bij de Matthaüs Passion.

Facturatie via aanmelder.nl voor overzichtelijke rapportages en verrekeningen

Genderneutrale keuzes in het aanmeldformulier doorgevoerd tot op de factuur voor dit bekroonde evenement.

Het registratiesysteem voor congressen en andere academische evenementen met abstract handling

Lokale samenwerking bij de opening van het vernieuwde Prinsenhof

Barcodes scannen en enquêteresultaten zichtbaar tijdens de borrel na afloop van het evenement.

Huisstijl doorgevoerd in een template en één aanspreekpunt voor terugkerende evenementen.

Een module voor mentoren en slim systeem voor slaapplekken.

Toegangsportaal voor Opel-dealers en een portal voor alle incentive-events

Drie verschillende doelgroepen om specifiek te benaderen, ieder met eigen badge.