Cases

Deze uiteenlopende klantcases illustreren wat er mogelijk is met aanmelder.nl en met welke vraagstukken klanten bij aanmelder.nl terecht zijn gekomen. Per case staat aangegeven welke functionaliteiten hebben bijgedragen aan het succesvol en soepel organiseren van het evenement.

Drie verschillende doelgroepen om specifiek te benaderen, ieder met eigen badge.

Lokale samenwerking bij de opening van het vernieuwde Prinsenhof

Barcodes scannen en enquêteresultaten zichtbaar tijdens de borrel na afloop van het evenement.

Een module voor mentoren en slim systeem voor slaapplekken.

Het registratiesysteem voor congressen en andere academische evenementen met abstract handling

Real time overzicht op alle aan- en afmeldingen voor goed gevulde rijen bij de Matthaüs Passion.

Facturatie via aanmelder.nl voor overzichtelijke rapportages en verrekeningen

Huisstijl doorgevoerd in een template en één aanspreekpunt voor terugkerende evenementen.

Toegangsportaal voor Opel-dealers en een portal voor alle incentive-events

Persoonlijk programma samenstellen zonder overlappingen of volle sessies tijdens open dagen.

Genderneutrale keuzes in het aanmeldformulier doorgevoerd tot op de factuur voor dit bekroonde evenement.