Statistieken van evenementen

Realtime inzichten en handige data voor evaluatie

Om te weten wat werkt, heb je inzicht in je eventdata nodig. Met onze statistieken heb je realtime gegevens binnen handbereik die je helpen om jouw evenement continu te optimaliseren, het succes te herhalen én te overtreffen. En je verstuurt héél makkelijk enquêtes om de tevredenheid van je deelnemers te meten en waardevolle feedback te verzamelen.

Alle gegevens over het evenement en de deelnemers vind je in een overzichtelijk dashboard, waardoor je op elk moment een globaal inzicht hebt in het reilen en zeilen van je evenement. Wil je nog meer data en inzichten? Met ‘Custom Properties’ kun je eigen datavelden creëren voor meer inzicht in online, hybride of fysieke events of het aantal deelnemers per vakgebied. 

Als je ook gebruikmaakt van Event Check-in, heb je toegang tot nog veel meer data, zoals het aantal no-shows en het aantal aanwezigen van de verschillende deellocaties. Zo kun je op ieder moment bijsturen. 

Real-time inzicht

Een actueel inzicht in de deelnemersaantallen, registraties, wijzigingen en eventuele betalingen van het evenement: daarmee kun je als het event nog bezig is al het verschil maken. Koppel met Event Check-in en je weet meteen meer over de deelnames aan de workshops, de no-shows en de interesses. Koppel met Event Platform voor realtime inzicht in wie heeft deelgenomen aan welke sessie en voor hoe lang. 

Enquêtes 

Dat je gasten er waren is leuk, maar wat vónden ze ervan? Het is misschien wel de meest waardevolle informatie die je kunt krijgen als organisator. Enquêtes die je na het event aan deelnemers verstuurt, geven je een totaalbeeld en resultaten per deelnemer. Je kunt met verschillende vraagtypen aan de slag - zoals scoring of meerkeuze - en de resultaten zijn makkelijk te exporteren. 

Een goede opvolging…

Nu dit evenement achter de rug is, draait het eigenlijk maar om één ding: hoe organiseer je het volgende event nóg beter? En hoe zet je de gegevens die je hebt verzameld daarvoor in? Je kunt de statistieken daarvoor helemaal naar je hand zetten. Met gepersonaliseerde groepen - bijvoorbeeld gebaseerd op de (workshop)interesse van deelnemers - kun je de communicatie achteraf personaliseren en automatiseren. 

 

Laat de data voor je werken

Statistieken dashboard

Statistieken dashboard

Bekijk in één oogopslag de belangrijkste statistieken.


Statistieken per vraag

Statistieken per vraag

In één handig scherm zie je de verdelingen van alle gestelde vragen.

Exports van statistieken

Exports van statistieken

Maak diverse data exports voor verdere verwerking.

 

Delen van statistieken

Delen van statistieken

Deel alle statistieken, of juist een selectie, met je stakeholders.


Enquêtes maken

Enquêtes maken

Stuur een enquêtes naar bezoekers om het event te beoordelen.

Wat onze klanten over ons zeggen

  • "Another positive thing is the scan and badge system provided by aanmelder.nl which is truly commendable. The ability to generate on-the-spot badges without the need for pre-printing is a significant advantage. This feature streamlines the check-in process, reducing the logistical hassle associated with traditional badge printing and ensuring a smooth and efficient on-site experience for both organizers and participants."

  • "Goede ondersteuning tijdens ons event. Het platform van aanmelder.nl is echt onmisbaar geweest bij de planning, voorbereiding en uiteindelijk de aanmelding van de deelnemers. Mede dankzij aanmelder.nl verliep de organisatie van onze conferentie soepel!"

  • "What I like is that it is so easy to make different groups in your event attendee list, so you can communicate with several groups on different subjects. Really easy to make QR-codes, to scan them and badge each individual at your event."

  • "The provided functionalities (registration website and event check-in option with badge printing) greatly contribute to obtaining (and maintaining) satisfied customers. Our clients were very impressed with the overall experience."

Spring 2025 G2.com 3 badge column - 781 x 313
G2.com transparant BG - #FF7B51
Google transparant BG - #FF7B51
Eventplanner transparant BG - #FF7B51

Wij staan achter je

Onze software is zo gebruiksvriendelijk dat je zelf meteen aan de slag kunt. Maar we begrijpen ook dat je misschien vragen of advies nodig hebt. Onze supportcollega’s helpen je graag.

Proactieve bescherming van je gegevens

Wij nemen veiligheid serieus

SOC 2

soc2-2

SOC 2 is bedoeld om auditors richtlijnen te bieden voor het evalueren van de operationele effectiviteit van de beveiligingsprotocollen van een organisatie.

Met SOC 2 Type II laat je zien dat je werkt met een betrouwbare softwarepartner die de veiligheid aantoonbaar op orde heeft. Zo kun jij met een gerust hart je werk doen — ook bij opdrachtgevers met hoge security-eisen. 

Heb je binnen je organisatie contact met de IT-afdeling? Dan is het goed om te weten (en te benoemen) dat aanmelder.nl een SOC 2-verklaring heeft. Dit is waardevol in gesprekken met bijvoorbeeld een IT-manager of compliance officer. Meer informatie over SOC 2 vind je op deze pagina.

ISO 27001

InformationSecuritySys_ISOIEC27001_col-1

ISO 27001 wordt beschouwd als de standaardnorm voor informatiebeveiligingsmanagement. Wat betekent dit voor jou?

-  De gegevens van jou en jouw deelnemers zijn veilig

-  De veiligheid van data van jou en jouw deelnemers is van het grootste belang voor aanmelder.nl

-  De afgelopen jaren heeft aanmelder.nl een veiligheidsorganisatie ontwikkeld die bescherming biedt op 5 niveaus.

aanmelder.nl is ISO27001:2022 gecertificeerd door DNV. Op deze pagina kun je het certificaat en de verklaring van toepasselijkheid downloaden.

 

GDPR Compliance

GDPR-compliant_logo@2x

Met privacy-by-design ingebouwd in ons platform, een toegewijde functionaris voor gegevensbescherming en duidelijke processen voor gegevensrechten, voldoet aanmelder.nl volledig aan de AVG.

We hosten alle gegevens in de EU en bieden verwerkersovereenkomsten gebaseerd op EU-modelclausules voor een veilige en juridisch solide basis.

soc2-2

SOC 2 is bedoeld om auditors richtlijnen te bieden voor het evalueren van de operationele effectiviteit van de beveiligingsprotocollen van een organisatie.

Met SOC 2 Type II laat je zien dat je werkt met een betrouwbare softwarepartner die de veiligheid aantoonbaar op orde heeft. Zo kun jij met een gerust hart je werk doen — ook bij opdrachtgevers met hoge security-eisen. 

Heb je binnen je organisatie contact met de IT-afdeling? Dan is het goed om te weten (en te benoemen) dat aanmelder.nl een SOC 2-verklaring heeft. Dit is waardevol in gesprekken met bijvoorbeeld een IT-manager of compliance officer. Meer informatie over SOC 2 vind je op deze pagina.

InformationSecuritySys_ISOIEC27001_col-1

ISO 27001 wordt beschouwd als de standaardnorm voor informatiebeveiligingsmanagement. Wat betekent dit voor jou?

-  De gegevens van jou en jouw deelnemers zijn veilig

-  De veiligheid van data van jou en jouw deelnemers is van het grootste belang voor aanmelder.nl

-  De afgelopen jaren heeft aanmelder.nl een veiligheidsorganisatie ontwikkeld die bescherming biedt op 5 niveaus.

aanmelder.nl is ISO27001:2022 gecertificeerd door DNV. Op deze pagina kun je het certificaat en de verklaring van toepasselijkheid downloaden.

 

GDPR-compliant_logo@2x

Met privacy-by-design ingebouwd in ons platform, een toegewijde functionaris voor gegevensbescherming en duidelijke processen voor gegevensrechten, voldoet aanmelder.nl volledig aan de AVG.

We hosten alle gegevens in de EU en bieden verwerkersovereenkomsten gebaseerd op EU-modelclausules voor een veilige en juridisch solide basis.

Start je trial vandaag en ervaar het zelf

Trends, ontwikkelingen en nieuwtjes

New features event management

Nieuwe functie :  “Parent pages”

Lees hoe je deze nieuwe hoofdpagina-functie kunt gebruiken om een intuïtieve en flexibele Event Website te creëren.

New features event management

Nieuwe functie :  “Parent pages”

Lees hoe je deze nieuwe hoofdpagina-functie kunt gebruiken om een intuïtieve en flexibele Event Website te creëren.