Event Check-in

Heet je bezoekers professioneel en hartelijk welkom

Showtime! Vandaag is de dag van de opening en je hebt niets aan het toeval overgelaten. Dit wordt hoe dan ook een topevent. En dat begint al met de ontvangst: je weet precies wie er komen.

Via Event Check-in heb je namelijk niet alleen de gegevens van de deelnemers bij de hand, maar weet je ook precies welke sessies ze gaan bezoeken. Zo heb je meteen een idee van de opkomst bij de verschillende sessies en heb je effectieve marketingdata voor komende events in huis. Kortom: alles om jouw bezoekers te verwelkomen en aan je te binden. 

Event Check-In

Meer dan 70.000 events tot een succes gemaakt


 


Een goede voorbereiding voor een soepele check-in

Jij weet het ook: bij een geslaagd evenement draait het niet om de dag zelf, maar om de weken daarvoor. Met Event Check-in weet je in elk geval zeker dat het inchecken soepel verloopt. Je maakt een ontwerp voor de naambadges, in de huisstijl van het event. Bij het registreren krijgen de gasten een QR-code die ze later gebruiken om in te checken. 

Makkelijk en efficiënt inchecken

Verwacht je een grote opkomst? Ook dan hoeven je gasten niet te dringen of te wachten voor de ingang. Met onze speciale tablets scant het welkomstteam de QR-code en de badge rolt meteen uit de printer. Voor de gasten die niet komen, ligt er dus ook geen badge klaar. Dat voorkomt verspilling. Deelnemers zijn meteen ingecheckt. Er is de hele dag een engineer van ons aanwezig, zodat je zeker weet dat je op onze techniek kunt bouwen. 

Waardevolle gegevens voor je volgende event

Intussen heb je een berg aan interessante informatie over je gasten verzameld. Daar heb je ook ná het evenement nog wat aan. Je weet bijvoorbeeld precies wie er wel en wie er niet zijn geweest. Daarop kun je de inhoud van vervolgacties afstemmen. Van de deelnemers weet je ook welke sessies ze hebben bezocht en dus waar hun interesses liggen. Alles om het volgende evenement nóg beter te kunnen voorbereiden.

Een professionele eerste indruk on-site

Handmatig-aanmelden

Gepersonaliseerd

Badges op maat gemaakt

scan

Veilige tickets

Voorzien van een QR code

sms

Notificaties

VIP-gasten? Krijg een sms-alert!

expired-alt

Laatkomers

Direct aanmelden en inchecken

author

Deelnemerslijst

Real-time inzage in de deelnemerslijst

badge-overview

Badge printing

De badge rolt direct uit de printer

Wat onze klanten zeggen

2-4
1-Jul-10-2024-06-53-17-4792-AM

"Another positive thing is the scan and badge system provided by aanmelder.nl which is truly commendable. The ability to generate on-the-spot badges without the need for pre-printing is a significant advantage. This feature streamlines the check-in process, reducing the logistical hassle associated with traditional badge printing and ensuring a smooth and efficient on-site experience for both organizers and participants."

"Goede ondersteuning tijdens ons event. Het platform van aanmelder.nl is echt onmisbaar geweest bij de planning, voorbereiding en uiteindelijk de aanmelding van de deelnemers. Mede dankzij aanmelder.nl verliep de organisatie van onze conferentie soepel!"

"What I like is that it is so easy to make different groups in your event attendee list, so you can communicate with several groups on different subjects. Really easy to make QR-codes, to scan them and badge each individual at your event."

"Via Aanmelder de badges laten verzorgen, wat een super ervaring. Als je dit in je begroting kan meenemen raad ik het iedereen aan."

Kies voor gemak en lease jouw Event Check-In apparatuur

Organiseer jij regelmatig evenementen en wil je altijd paraat zijn voor de volgende? Kies dan voor onze lease-optie!

Als lease klant krijg je niet alleen toegang tot onze Event Check-in apparatuur in huis, maar ook tot onze badge builder, waarmee je zelf opgemaakte badges kunt creëren. Vereenvoudig jouw eventorganisatie en neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie.

Event Check-In printer en tablet

Kies uit 3 verschillende gepersonaliseerde badges

Kleine Badge

badge-1 Kleine Badge

  • 85 x 54 mm
  • Compact formaat
  • Hoge print snelheid
Grote Badge

Grote Badge Grote Badge

  • 106 x 85 mm
  • Enkelzijdig
  • Voeg workshops en iconen toe
Butterfly badge

Butterfly badge Butterfly badge 

  • 96 x 82 mm
  • Randloos printen
  • Tweezijdig, gevouwen sticker

Prospector app

Met de prospector app scannen standhouders de badge van deelnemers voor hun contactgegevens. Deze leads zijn zo gemakkelijk op te volgen na afloop van het evenement. Verzamel waardevolle content voor standhouders en maak het voor deelnemers nog makkelijker om te netwerken.

Trends, ontwikkelingen en nieuwtjes

aanmelder.nl

Hoe sorteer je deelnemers in workshops?

Praktische tips voor het efficiënt sorteren van deelnemers in workshops voor een dynamische en betrokken sfeer. Til je workshops naar een hoger...

Event Registratie

Hoe bepaal je de ticketprijs voor je evenement?

Leer hoe je de perfecte ticketprijs voor je evenement bepaalt. Ontdek kosten, prijsstrategieën en meer om deelnemers aan te trekken en winst te...

 

Een offerte aanvragen?

Heb je vragen of wil je een offerte aanvragen? Neem dan direct contact op met onze Event Consultants. Zij geven je graag advies over de badges, printers en welke oplossing het beste bij jouw evenement past.

phone-2 +31 (0) 15 200 21 92

mail sales@aanmelder.nl